I am like a fly on the wall with secret eyes

Har fått en ny rutin att blogga senare och senare vilket stör min sängrytm , måste ändras tillbaka!
Anledning var dock redigt bra eftersom jag hookade upp med Felicia utanför Pronto vid halv åtta för att ta en fin kvällsfika. Fick veta allt om hennes pragresa och kan ju säga att jag är lite smått avis, rätt mycket faktiskt haha.
Satt och babblade i två timmar sen tog ja bussen hem och kom hem lagom till sex and the city som jag och mami satt och glodde på.

RIKTIGT chill skola idag, efter lunchen när vår matte var inställd frågade vi engelskläraren om vi kunde börja lektionen tidigare och hon gick med på en timme tidigare, naajs. Gjorde muntliga prov och de har ja redan gjort så det blev stek i solen i en timme. Kom till jobbet en timme snabbare = mer cash = bra inför sommaren!

Satt på bussen hem när låten Mama med Spice girls (jag vet pinsamt men texten är faktiskt väldigt fin!) kom på podden och jag satt verkligen och kände igen mig i den så som jag var för två-tre år sedan. Ritktigt hemsk unge som bara sa emot och gjorde precis tvärtom vad mami sa. Konstigt att dom inte adopterade bort mig ändå så som jag höll på. varje gång ja tänker på det känner jag mig lika elak och dum. 
Positivt är att jag har nog aldrig hade stått så nära dom som jag gör idag om jag inte hade fått mina vredesutbrott under tidiga tonåren. jag menar hur många sätter sig klockan ett på en lördagsnatt i soffan med sin papi med ett paket glass och två skedar ? Eller vilken dotter ligger i soffan och kliar sin mami i håret en hel kväll och får fotmassage av henne samtidigt. Jag älskar mina föräldrar mer än allt annat och hoppas verkligen alla som läser detta tar en funderare och säger till sin mami/papi att man älskar dem nästa gång man träffar dem.

Nu blev detta lång som fasen, inte mening men läsvärt är det iallafall :D.
Nu blirre sängdags!

Over and Out

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0