I could stay lost in this moment forever

Tjaråå, ännu en lugn kväll. Detta är inte okej, I need party and friends! Eller ja manda och carro som jag inte sett på hela helgen, känns konstigt. Men imorron blir det ribban för sol och mabye bad ?

Såg en sjukt skum film ikväll , eller ja halv filmen sen gav jag och Sifoe upp.2dagar i Paris, visst den va fin men helt kompliserad.

Blev melodifestivalen fast jag lovat mig själv så många gånger att inte titta på den. Blir alltid lika besviken och tycker det år så pinsamt. Fast kredd till Björn faktsitk! Hola belgrad, alla kommer tro han är retard men de får han leva med :). Ryssland? Världen håller på att gå under totalt...

Nu blir det sänggång och imorron ska jag föröksa sova ut , puss

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdate!

2008-05-25 @ 01:44:48
URL: http://dontseizetheday.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) jo hon är alltid det :-)

2008-05-25 @ 09:33:32
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0