I don't know how or where to start

Hallåjsan!
Tisdag, rätt chill dag med fina impulsinslag. Vaknar och är hyfsat pigg, kommer i tid till skolan sen möte me elevrådet. Lunch sen steka som fasen i solen sen historia med mer stek.
Efter skolan tog jag bussen till Smilla för sista promenixen på ett bra tag, fick även lön för denna månaden, sitter fint i semesterkassan.

När promenixen var klar tog jag bussen tillbaka till stan och mötte upp manda och nina för middag på jenses böffhus, ännu en riktigt god måltid. Efter gled vi runt lite i stan och provade kläder och så.
Tog bussen hem vid halv sju, väl hemma blev de ombyte sen tog jag min fina cykel till friskis för ett gympass, en timme senare satt jag där hyfsat lökis på cyklen och begav mig hem för en härlig dusch.

NU blirre sängdags för imorron står både nationella i matte och jobb på schemat ! Ska se om jag hinner till öppet hus på skolan.

Over and Out

image65

Finfint linne som jag MÅSTE hooka inför sommaren!

Kommentarer
Postat av: jes

ser nästan ut som ett litet förkläde, men det var sött :)

2008-05-07 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0