I found the love but it did't last

dagen efter. wellwell, kvällen började väldigt bra och jag trodde de skulle bli så hela kvällen men nej. Drar inte upp allt här men den slutade tragiskt.

Vaknade imorse och hade mascara ändå ner till hakan, lovar jag va svart i hela ansiktet. När ja går in i stora huset är mami o papi borta för dom åkte till Öland 8 imorse, jag är inte avis på att gå upp så tidigt.

Kom upp runt tolv och ringde mami sen mötte jag upp carro som skulle hämta her stuff från igår. Satt o pratade om gårdagen och åt frukost tillsammans sen kom hennes mami o hämtade henne.

Nu har ja precis duschat och ska snart ut på en runda me le dog i det äckliga vädret :(. men de måste göras.
Sen kommer manda hit vid fem och hjälper mig att förbereda till ikv då det blir girlnight.

Sen GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH blir extremt besviken på vissa personer som inte kan hålla munnen tät...

Over and Out

image54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0