I like what I see

Så nu har de gått en vecka sen de va valborg redan, tiden bara rusar för bi och jo visst jag gillar det. Närmare till sommarlovet och jag tror alla längtar lika mycket som jag gör :).

Sitter i skolan och fick nyss reda på att vi inte har någon matte för vår lärare tyckte synd om oss eftersom vi hade nationellt prov i matte imorse, najs. Jag har noll aning om hur provet gick får vänta och se helt enkelt. Dock va detta den lätta delen och jag fasar för B delen nästa vecka. 

Satt ute och solade på lunchen väldigt skönt, drog på ett lager med solkräm i facet imorse eftersom jag alltid bränner mig.

Efter skolan blirre jobb sen en kvällsfika med Felicia om jag hinner vilket jag hoppas vill veta allt om hennes pragresa!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0