I will survive

Ännu en söndag när stressen ligger i nacken och trycker. Ny vecka med nya saker som måste göras, samma visa varje söndag. Jag måste få sommarlovet nu! Fick reda på att ja har nationella i engelska muntligt imorron, kan inte plugga men de åker rakt in i stressnerverna att veta om det. Ska även jobba och ha utvecklingssamtal imorron. bajsbajsbajs, mja nu erre bara drygt en månad kvar till sommarlovet och de kommer gå snabbt som vinden.

Förra veckanslista har vi här.

* redovisning om skor - Finemang :)
* Första dagen på jobbet - blev testdag men de gick fint
* Fika med felicia - gick inte för hon var i prag :(
* träffa nattis - Ohyes, twice
* träffa manda och nina för en stadenrunda - Nina va sjukling så det blev bara jag och manda
* ut med smilla - tisdes ja, torsdes glömde ja bort de men dom va tydligen i deras stuga så de gjorde inget, bra
* fira? valborg - ja
* träna - japp
* pluuuggga - faktiskt
* tjejmiddag - lite så impulsmiddag innan utgång men de va najs.

Veckans lista på saker ja måste göra

* nationella i eng och matte
* plugga
* ut me smilla för sista gångerna
* jobba
* utvecklingssamtal
* träääna 3 gånger, viktigt nu efter långhelgen
* försöka dra med mami ut på stan

jao, de är de som poppar upp nu och utan kalendern framför mig så vet jag inte så mycket mer. Lär bli mer saker som måste göras men detta blir veckans viktigaste.

Måste bara få ge kredd till mig älskade hund som är bäst på att trösta, när man gråter kommer hon fram och slickar bort tårarna och sätter sig så nära en hon bara kan. Hon har hjälp mig nu när mina päron varit på öland med att vara mitt sällskap dag & natt. Nu ligger hon o nannar bredvid mig och nu ska vi gå in till mig för att nanna, jag behöver all sömn ja kan få.

Godnatt
Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0