I wish that you could show some love insteed of all the hate you give

Tjohej, nu är det inte långt kvar. Veckorna försvinner lika snabbt som is i Sahara. Och jovisst gillar jag det skarpt!
Måndagen visade sig bli väldigt lugn.
Jag börjar med att försova mig 2 timmar, vilken inte var så uppskattat. Väl i skolan mötte jag min klass som idag bestod av ca 8 personer. Kom lagom till lunchen eftersom engelskan hade slutat tidigare, kunde ja lika bra ätit nått gott hemma i solen. Drog iväg till idrotten, måste faktsikt klaga på den punkten. Idrott på mediegymnasiet SUGER, Lärarna har 0 fantasi.

Efter skolan tog ja bussen hem, vid erikslust får ajg hoppa av och åka till stan för amanda vile att ja skulle med på fika. Kom en timme tidigare än manda och carro så jag drog en runda på hansa. Hittade en tröja som lindrade mina kyla eftersom jag bara hade klänning på mig och ne det var inte gassande sol idag. Mötte upp tjejerna vid tre och vi gick mot espresso house. Satt och gaggade en bra stund sen var det bussen hem som gällde.

Hemma blev det käk sen följde jag med papi ut på en runda med nike och mina rullor. Extremt längesedan jag åkte men jovisst tekniken fanns i benmärgen så det gick fint. Hem och tittade lite på TV och nu befinner jag mig här för en stunds pluggande.

Förra veckans lista.

* nationella i eng och matte - gick ändå okej
* plugga - öhmm..
* ut me smilla för sista gångerna - japps, väldigt skönt!
* jobba - Jorå
* utvecklingssamtal - check
* träääna 3 gånger, viktigt nu efter långhelgen  - Ohyes det höll jag!
* försöka dra med mami ut på stan - mami hade itne tid så det blir nu på onsdag :)

Veckans måste göra lista.

* nationellt prov i matte
* historia prov + plugga till det!
* en tur med mami i stan
* jobba
* fira manda och papi ! <3
* boka tid hos frissan
* träna

En sak som är kass är att jag fått nått skit i min mage så jag har haft ont nu i tre dagar, får la hoppas de går över soon.

Nu ska ja plugga på hitler och hans äckliga påhitt..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0