I wont sleep until you lay next to me

Puss på fredag! Verkligen.
Efter skolan skulle jag ju inr till stan men jag hade noll ork så jag åkte hem och la mig framför simpsons med en skål maränger ändå fett. Slumrade till lite halv och vaknade av homers DOH! Mami & Papi kom hem och grillen sattes igång, förrätt i solen och likså middagen tack för det.

Måste bara säga att jag är mäktigt imponerad av mig själv när det gäller skolan. Fick mitt slutbetyg i mediekunskap idag. jag säger bara MVG! Är stolt och glad, Björn du förgyllde min fredag!

Ikväll blir det strandhem med min älsklingar, kul att komma ut med dem eftersom det inte blev något alls förra helgen. Imorron blirre frissan 9 sen jobb sen festa. Söndagen hoppas jag på att få spendera i Mandas trädgård. De vore härligt med tanke på att det ska stiga till 30 grader.

4 skoldagar kvar! Hang in there dude...

Over and Out


btw, lovade manda att fixa en bild på klänningen jag köpte från friis&company så här är den. 

image97 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0