if you don't love me why do you rase my hope

Tänkte bara berätta hur bra det känns nu när jag blivit klar med min redovisning. En sak mindre att oro sig för nu.

Får även ta att köra dom där sakerna jag måste fixa.

Här va då förra veckans saker.

Veckans måste göra lista.

* nationellt prov i matte - jappjapp
* historia prov + plugga till det! - pluggandet gick inte bra men provet gick okej
* en tur med mami i stan - JA! :)
* jobba - jappsi
* fira manda och papi ! <3 - ohja vad jag har firat er hela veckan
* boka tid hos frissan - den 24 maj ska jag fixa frillan
* träna - japp

Jag har gjort allt vilket äger mig ännu mer kredd, måste börja med lite utmaningar nu så jag har något att kämpa mot.

Så i veckan har jag lite saker som inte är planerade men som jag borde fixa.

* Sitta på bibblan och plugga
* Stan med wick
* redovisning + två prov
* plugga matte med papi
* hitta klänning till skolavslutningen
*  träffa nina när hon kommit hem från sthlm
* fika me sandra
* självklart träna

Så nu har jag lite grejer att fixa, veckans viktigaste får faktiskt bli plugga. Sista veckan nu och då kan ja lika bra göra det jag ska! Så blir det bra. Nu ska jag bege mig mot min säng så jag vaknar pigg imorron.

Min söta kusinvitamin va här idag :)

image82

Over and Out

Kommentarer
Postat av: jes

du och jag ska hitta på något i veckan tycker jag!

2008-05-19 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0