I'm about to blow your mind

Tjarrå , FREDAG it is and I like.
Skolan va chilledill idag och datorkunskapsprovet gick fint. Fick sluta nästan en timme tidigare vilket var skönt. Tog bussen till stan och mötte upp mami för en eftermiddagsfika, satt länge och snackade i solen.
Tog till mig lite ork och gick till jobbet för att höra om dom behövde mig imorron, vilket dom gjorde. Så nu har jag jobb imorron, klockan TIO :( kommer aldrig komma upp.
Tidig morgon = lugn kväll, jes kommer hit på filmkväll, krängande och gossip. Faktiskt något jag var sugen på så jag är glad ändå.

var duktig nog att dra mig ivög till gymmet innan, på en fredag. Det är inte likt mig men det var härligt.

Nu ska jag föna håret sen kommer väl jes närsom. Ha en fin kväll!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: jes

tack för igår malmis, det var nice. PUSSEH!

2008-05-24 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0