it's not having what you want it's wanting what you got



Måndag it is, och faktiskt okej måndag bortsett från vädret då. Blev körd till skolan av mami imorse s¨å slapp bli blöt =). Sen varre bara lugna lektioner om man ens kan kalla det lektioner längre. Efter skolan blev det jubb som var chill. Att jobba i en alleria är inte bra :( smällde en del av lönen på en finfin klänning från Friis&Company. Men den va verkligen fin, bilderna blev askassa så dom lägger jag inte upp. Ska se om jag hittar den på nån hemsida.

Blev körd hem av mina arbetsledare för dom tyckte inte ja skulle gå i regn , snälla :)

Bytte och sen tog jag cyklen till friskis, lyckligtvist slutade det att regna. En timme där sen cykla hem, ett gäng ögongodis fanns på plats och gjorde träningen lite lättare idag :).

Nyduschad och påklädd i myskläder sitter ja nu i min säng och ska plugga igenom historian en gång till. Sen blirre sängen.

Finns ingen bild på klänninge, kasst. lägger upp den nån dag när jag orkar ta den på mig :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0