jag är din vän och vi lär av varann

Lördagsmorgon och allt känns great, solen kikar fram och morgondagen är en söndag vilket betyder mer sovmorgon. Lite onödigt att sitte inne när vädret är som det är men behöve en liten paus.

Igår började kvällen men chilledillis hos manda där vi kollade the bankjob, bra film men handlingen va lite svår att fatta till viss del. Mycket intriger och detaljer. Vid kvart i tolv körde amandas pappa hem mig snäll som han va. Jag satte mig och myste med nike en stund sen gjorde mig iordning. Vid kvart över ett cyklade jag till sparre där pärat, martin, eddie, gurra och matilda satt. En trevlig kväll med stekarna haha. Cyklade hem runt tre och vaknade vid elva imorse, frulle i solen sen en lång runda med nike.

Nu ska jag in i duschen och sedan kommer mami och papi hem från öland woho, har saknat dem!
Faster ringde innan och berättade att jag hade en kusin att vänta så stort grattis till henne och hennes Peter :).

Over and Out

image55image56
amanda unt jag, fick dock ett nytt face eftersom morgonlooken inte var alltför charmerande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0