jag vill inte bli som dom även om dom skrattar åt mig

Viken prima dag!
Började 09.40 med matteprov och jo det gick finfint sen slutade vi 10.40.
en timmes skola är inte helt fel. jag,Cia,Wick och Lotta gick in till stan och gled runt.
Blev lunch på heavens world och en klänning från Zara, impulsköp som gjorde att min ekonomi är låg nu :(.
Men fin va den och den blir bra till studenter :).

Tog mig hem runt ett och la mig i trädgården för lite solning, en timme orkade jag sen blev det för varmt. En pool hade inte suttit helt fel heller. Funderar på om jag ska dra mig till gymmet nu eller lägga mig ännu en timme i solen.

Får bli solen nu gymmet sen, ändå för varmt för att träna nu höhö.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0