let the sunshine down on me

idag hafr jag verkligen överträffat mig själv. Detta måste varit den enda dag under hela terminen som jag verkligen suttit och och sträckpluggat i timmar. Prov på andra världskriget imorron och vill visa att jag verkligen gett det ett försök.  får bara hoppas något finns kvar i skallen imorron :).

Ritkigt härlig dag idag, eller inte början som började med att jag vaknade kvart i sex och sen kunde ja inte somna om. inte okej! Men sen har den varit bra. hade ingen engleska = inga redovisningar. Så fick tre timmars håltimme, blev staden med Wick. Ett par nya skor/sandaler från H&M och Sushi. Åkte tillbaka till idrotten vilken kändes onödigt men denna veckan skulle vara min "ge järnet vecka" så fick pallra mig dit. Pulsträning jag tog det lite lugnt med tanke på min feberchock i lördes. Åkte hem i spöregn, inte alls kul.

När ja kom hem satte ja mig framför tv:n och slocknade till rätt snabbt, sov två timmar och det behövde jag inna  jag begav mig in i historians värld. Pluggat från fem tills nu, det är strongt gjort av mig!

Nu e jag trött men eftersom vi inte har någon svenska imorron som gör att vi börjar tolv så ska ja inte lägga mig nu för då kommer jag vakna alldeles för tidigigt. Får bli typ dusch och nörda mig framför sex and the city. snart kommer filmen <3

Förövrigt så fick jag nu en ny sak att göra i veckan, hitta på nått med jes :) kan ju inte bli svårt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0