lets go girl!

Stressen har lagt sig , skönt som tusan :).
Anledningar ? jo
1 Har haft utvecklingssamtal och det gick finfint.
2 har haft första dagen på jobbet, första riktiga dagen. Gick bra det med.
3  "sagt upp" smillapromenaderna , lite synd kanske eftersom de va mysigt att gå ute i solen men nu kan ja dra hem och steka i en solstol istället vilket är guldvärt.
4 Muntliga delen av nationella i engelska är avklarat gick kanske inte sådär döbra men klarade mig så jag är nöjd.

Nu till dagens händelser. Efter provet känndes allt bra och det blev solning på skolgården , jag brännda facet lite men vafan. Näsan lyser som rudolfs men jag kan leva med det nån dag :). PÅ idrotten blev det softball - det är inte kul! Fick iväg bollen och satte mig inte på en enda fågelbajs så kan ju se de lite positivt ändå.
efter idtotten fick ja öka takten till stan för att köra igång jobbet. va inte mycket att göra, bra första dag tycker jag :).

Fick ta en paus mellan 4 och 5 då de va utvecklingssamtal, sen back to work. Hem vid halv 8 sen direkt till gymmet och satsa stenhårt. Hem och dsucha och nu sitter ja här och ska snart sova.

Nu ska ja nörda mig med en omgång mahjong hähä.

Over and Out


image64


Coola brillz på cool Annna - bra kombo :)

Kommentarer
Postat av: Pallan

Helt klart! :)

2008-05-06 @ 17:11:10
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0