promenad i solnedgången

Dejten men manda ställdes in, träkigt men sant. Det blev en lång promenad längst stranden med Jesper istället. Fin kväll endå.

Nu e de sista hela veckan i skolan och de känns så underbart verkligen helt ofattbart. Första året på gymnasiet har verkligen gått ritkigt snabbt. Känns som om första dagen bara va nån månad sen. Men lovet är så efterlängtat så det ska bli äckligt skönt.

och nu lisatan, wohooo!

förra veckan hade jag detta som mål..

* Sitta på bibblan och plugga - ehm nej
* Stan med wick - jadå två gåner tillochmed
* redovisning + två prov - jappjapp
* plugga matte med papi - ohja tack för hjälpen
* hitta klänning till skolavslutningen - kanske , främst till studenterna
*  träffa nina när hon kommit hem från sthlm - nä :(
* fika me sandra - nej, fuck hennes geografiprov
* självklart träna - självklart var kanske att ta i men jo det blev träning

Nu till veckans, dadadadadadaaaa.

*  Jobba måndag tisdag
*  Utspark för treorna
*  Träffa manda o carro
*  Endå plugga lite till historieprovet
*  Träna as always
*  Träffa Sandra
*  Träffa Sofie innan hon drar till USA för att avra där en månad, jag är bara lite avis.
*  hitta skor till klänningen från sara, några tips om färg ?
*  Klippa o slinga på lördag klockan 09.00, kommer aldrig komma i tid...

Det är väl de ja kommer på nu, känner mig smått handikappad utan min kalender.

Nu blirre sängen .

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0