She turn around and give that big booty a smack

Maah fredag, så jäkla härligt! två dagars rejäl utsovning är det som gäller nu.  om jag har tur vaknar jag upp hos amanda imorron med frulle i trädgården vid poolen och sen stek fram tills eftermiddagen.

Nu är jag jäkligt stressad måste cykla till bussen om 8 min och är halvklar menmen.

Efter skolan som idag inte var soft  drog jag mig in till stan med jes för jakt på en present till jonte, den blev kirrad och fin. Gick till bikbok, eftersom jag blev så positivt överraskad sist, och hämtade dem kläderna ja la undan igår.
Vi tog en glass på gustav och sedan hem. Väl hemma han jag varva ner en stund sen varre grillning för fulla halsar.

Nu har jag gluffsat i mig och de va najs. Ska nu ta min cykel till bussen som går till manda för ännu en natts festande.

Over and Out

bilderna går inte att lägga in så dom kommer imorron, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0