Strö lite socker på mig som bara du kan

Jag är såhär nära att dö nu, eller kasnke inte dö det är att ta i. Men jag är trött och hela min kropp vägrar röra sig.
Denna dagen har verkligen vart fullspäckad även fast jag inte började förens tolv.

Vaknade vid halv tio, gick upp åt frulle med mami och tog lång tid på mig att klä på mig , dra på mascara och borsta tänderna. Mami och jag åkte till Bo01 och satte oss på eph elva och tog en latte i solen. Fin förmiddagsfika!
Sen körde mami mig till skolan där jag var väl förbered för prov. Han säger att vi ska köra muntliga prov så jag förbereder mig och skriver tre sidor, sen helt plötsligt är klockan fem i tre och vi slutar tre och jag har inte fått göra mitt. TACK FÖR DET! lite kass på att planera är du alt.  Blev riktigt arg där.

Åkte till jobbet och jobbade till sju, mina bästa vänner manda och carro kom förbi på "middag" härligt.
efter jobb sate jag nosen i matteboken och pluggade med papi. Vif nio var vi klara och jag gav mig ut på en runda med nike, slutade med att jag sprang nästan en halv mil, bra gjort! Sen en dusch på det och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig vilken sekund som helst.

Fick lite nya bilder från Thailand i helgen, sådär fyra månader senare :P


image83

Snabbförklaring: Bollen som är ihålig fylls med vatten till en tredjedel, jag ålar mig in genom ett litet hål som sedan stängs. jag ställer mig upp i bollen och börjar "springa" ner den för ställningen = jag snurrar runt som en strumpa i en tvättmaksin i 200 meter. Det var askul!

Vill verkligen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: jenny

skönt med thai!

2008-05-20 @ 23:09:51
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jonna

Sov gott:)

2008-05-21 @ 22:37:58
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: jes

det där verkar ju cp farligt, haha

2008-05-24 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0