Summer love

Säger bara sommar! vad mer kan jag begära äv denna dag? Jag sitter i klänning barbent med kilklackar och dricker festis. Solen steker utanför och jag har suttit ute och jobbat, eller ja försökt jobba hela dagen. På matten kollade ja igenom nått gammalt nationellt prov som tog en kvart att göra sen varre massor med solning.
Nu har vi mediekunskap och ska göra terminens sista uppgift, WOHO! Dock gick jag jes och lotta in eftersom vi fick nog av solen för en stund, illa illa. Och vi har verkligen inte börjat med den, får ta tag i den ikväll.

Efter skolan skulle jag egentligen kränga med jonte för han fyller år idag GRATTIS! Men det blev inställt pga tidsbrist. Istället blirre en stadenrunda med jes på jakt efter present till mandaälskling och papi och kanske en glass vid kanalen vem vet.

Nu slutar vi tjohej.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0