that make you larger than life

Sorry att bloggen blivit lite hipp som happ under helgen men har knappt varit hemma något och haft ännu mindre tid för att sätta mig vid en dator. Så här kommer en rejäl uppdatering om gårdagen och dagen.

image70

Igår när jag tog bussen hem från amanda började min stress stiga mig åt huvudet och jag hade ca en kvart på mig att göra mig iordning innan taxin kom. Drog på mig en klänning från Top shop, mina favvisskor från dna-shoes och en kofta från tessie, någon jacka behövdes verkligen inte. En enkel och stilren outfit helt enkelt. Vid 8 kom taxin och kvällen började på allvar. en kvart senare stog jag Utanför Jontes hus där musiken pumpade och skratten ekade.
Jag kom in och såg ansikten jag inte har sett på över ett år, det var skitkul! Efter tio minuter hade jag kommit iordning, fått en drink och börjat minga med mitt gamla umgänge om minnen vi har tillsammans.

Nån timme senare när de flesta av oss började bli lite salongsberusade var de dags för limbo. En partyhöjdare som ingen är för gamal för, solklart. Tyvärr var jag inte tillräckligt vig så de gick väl halvbra, vinnaren var födelsedagsgrisen, dock med lite fusk men någon fördel måste man få när man fyller 18. Natten fortsatte med singstar och dans. Halv sju kom jag i säng (soffa) blev väckt runt nio imorse av snarkningar och solljuset. Eftersom jag inte kunde somna om gick jag upp, tog my stuff och tog bussen till amanda för ännu en dag med sol och bad.

Kom till henne runt halv tolv och låg i trädgården till halv fem då det blev mat sen åkte jag hem vid halv sex. Grillat tre dagar irad äckligt gott och gud vad de får bli träning i veckan haha!

Nu ska jag börja skriva på mitt repotage om IB-elever, ska intervjua Felicia som går där, sista uppgiften i svenskakursen och jag ska ge järnet nu.

image71

 Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ebba

jätte söta skor :)

2008-05-11 @ 21:09:27
URL: http://teafortwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0