They see me driving in my car. I look so fucking good!

Tjolla, bara 16 skoldagar kvar till sommarlovet! Det är underbart att veta, enda dåliga är att man växlar ner som satans i att bry sig om skolan och allt annat som ändå betyder lite. Försöker hålla humöret uppe i skolan men solen lockar en hel del.

Idag var det en bra dag, soft i skolan och fick sluta en timme tidigare. Tog bussen med josefina till stan för att en kvart senare möta upp mami. Vi sprang runt på stan till från tre till halv sju. Resultatet blev bra men jag känner mig inte klar så imorron ska jag fortsätta innan vi ska fira papi.
det blev en snabbmiddag på subway eftersom mami ville hinna se hockeyn som började sju. Ändå fin måltid, jag gillar dig mamma <3.

Hemma var det dags för vårstädning i mammas bil, det gick snabbt så jag kunde pusta ut innan jag cyklade till friskis. Sjukaste killen där idag. Jag står o strechar så frågar en kille (apful i typ 25 årsåldern) om ja tränar något annat. Jag svarar nej, sen drar han en hel jävla story om hans liv med kickboxning. När jag var färdig med mig stretching och säger hejdå halvskriker han efter mig "vill du ta en fika nån gång!?" jag hinner inte fundera ut något bättre svar än" Nej, men vi ses antagligen här." Hur jäkla dumt lät det. Ändå stackars kille haha.

När jag kom hem sitter mami och dansar i soffan. Sverige vann matchen i hockeyn och hon var överglad för det haha. Sen kom papi hem så visade vi dagens inköp. 

Här har vi dem.

        

Finfina saker. Speciellt klänningen den är bäst!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: mimmi

vart haru köpt skorna? as snygga :D

2008-05-22 @ 20:14:07
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0