valborg

glömde publicera men här är gårdagens inlägg :)

lillördag idag och idag ska det festas så mycket jag bara orkar! Planer ? mjo ja vi får se :) väntar iallafall på Carro nu som ska käka middag här sen får vi se vad vi gör , lite alternativ finns det så de ska bli skoj. Ska bli en lång natt med dans, skratt och fest hoppas vi på. Vädret är väl lite kasst men hade inte planerat att vara ute så de skadar inte mig anyway.

Efter skolan skolan åkte jag in till stan och mötte upp Natalie för en fika + runda. blev finfina trosor från gina tricot plus fika på wayne's coffee. tyvärr blev det en kortis eftersom båda hade lite brådis hem.

Nu ska jag bege mig mig upp och göra mina parentos sällskap, hoppas ni får en bra valborg!

Over and Out

image57

valborgsoutfit

T-shirt: Zara
Hög kjol: H&M
sen tillkom det skinnjacak från mango, skor från din sko och väska från Thailand (Chloé)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0