Vilken färg har stjärnan älskling?

Ännu en helg som lider mot sitt slut. Men jag är nöjd med helgen även om den inte blev så händelserik efter fredagens äventyr. Igår blev det sängliggning med en askass film. Ladda ner "meet the spartans" se inte den. Skitkonstig, visst ja skrattade men ja de va för den va så dålig :(. Jag slockande vid tolv och papi kom o väckte mig halv elva. jag sov i mitt gamla rum inatt och gud vad jag vill ha in denna sängen hos mig men den få inte plats.

Imorse blev de frulle sen åkte vi till fältet med nike o busade. Det blåste iskallt så vi va inte där sålänge. När vi kom tog ja en dusch sen åkte vi till småbåtshamnen för att kolla på farmors utställning ehm ja. va där en halvtimme sen va de tillbaka hem för att göra sig iordning. Blev äntligen dags för min klänning som jag sydde upp i Thailnad, har inte använt den innan. Tyvärr blev det kaffefläckar när farfar snubblade i trappan och ja fick kaffe över hela mig :(.

Blev iallafall en god middag och nu e jag trött. Kom på att ja har engelska redovisning till imorron, scheisse! Så har inte mycket till val än att ställa in fikan med carro och bege mig in i pluggandets värld.

image81

Klänningen innan kaffefläckar + nikes svans

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0