when we were young

maah läget ? Själv mår jag prima, lite hungrig men annar leker livet. Ännu en sommarvarmdag som gjorde att solning stod på dagens schema. Jag bara älskar detta vädret och som jes sa så e de bra att vi har kyla annars skulle vi inte uppskatta värmen så mycket, sant. Mer sol till folket!

yesterday, planerar gör jag inte längre utan ser vad som händer och tar allt som det kommer. Så vid 8 säger amanda att hon ska ha över några tjejer så de va bara att göra sig iordning. När mami o papi kom hem vid halv nio blev det sushi vilken var riktigt gott, tyvärr fick ja kasta i mig maten för att hinna med bussen till manda. Anländer runt kvart över tio, sitter och sörplar drinkar nån timme sen kommer påmark och hämtar oss och kör oss till Caroli där natten fortsätter. Vid fyra tyckte jag att de va nog så tog bussen till M för att nanna där.

Blev väckt vid 12 idag, skönt att sova ut men skulle gärna sovit till två-tre idag. Gick hem i t-shirt och leggings utan att frysa vilket är ännu ett tecken på att sommaren närmar sig med stormsteg. Blev frulle utomhus sen solning med music in my ears.

Ska kolla Amelie from montmarte nu, har ni inte sett den är det ett måste. Mysig film om kärlek och frankrike, speciell men bra. Kanske blir en powernap med.

Over and Out

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0