you and me just to be togheter

Ännu en sen kväll, detta är inte bra för min sömn :(.
Idag finns det inte någon anledning bara trötthet och slöeri, men det får duga.

Jobbigt att jag har börjat vaknar helt tidigt och sen inte kunna somna om, får nog sluta med mitt snoozande i en timme, det får dras ner till en halvtimmme från och med imorgonbitti!
jag vaknade tidigt imorse med kanske av att nike tog upp halva min säng, kanske att solen strålade in genom fönstret. Frulle och kläder på sen till bussen och skola. Kunde lika bra haft sovmorgon för första lektionen gjorde jag inte ett enda dugg på, var ju klar med allt.

redovisning på engelskan gick väl bra sen "räkna" matte, satt ute och lyssnade på rörligbils novelluppläsning istället, heja carro :). Sen tog jag bussen hem med Wick som fyllde 17 idag idag, GRATTIS SNÄCK!

H
emma blev det sova i trädgården och läsa en skvallerblaska, sen pluggeri av matte. När mami kom hem cyklade jag till friskis och hon kom körandes efter, dags för nytt kort woho.Ett träningspass idag för ben och mage satt fint men han inte med strechingen ordentliget så mina knän är lite wierda nu.

hme för ännu mer plugg och sen en dusch, nu är jag trött och ska sova. Wish me luck till provet imorron, puss

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0