You make me smile, pleas stay for a while

Denna veckan har inte funnits känns det som. Känns som att man lever i bubbla som kommer spricka den 11 då man är fri. Blev klar med mediekunskapen idag och eftersom det var sista saken vi hade att göra så är jag nu klar med kursen. Förövrigt hittade jag min mediekunskapslärares blogg idag hähä.

Fick sluta en halvtimme tidigare och då varre stan med Carro som gällde. Jakt på present till manda och jo vi visste vad vi skulle ha så det blev lätt fixat. Blev även en söt klänning för min del. Va hemma runt halv sex och då blev det en dusch och en knapp halvtimmes powernap. Vid halv åtta tog mami , papi och jag bussen till stan och gick till T-bone. Riktigt god mat verkligen. vid nio betalde papi och vi gick mot bussen.

Nu har jag precis haft en långt telefonsamtal med jonte som är väldigt stolt över att vara 18 :) haha.
Ska snart bege mig in i drömmarnas värld för jag är verkligen stentrött.

Over and Out

image79

För att jag har finaste hunden i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0