You need to bring the beat back

Mina fötter gör ont :( , nu ska jag faktiskt gnälla. MINA FÖTTER ÄR DÖDA OCH HAR INGEN KÄNSEL!
Att jobba i 8 timmar i sandaler från H&M är ingen fin idé.

Gårkvällen blev mys , vi var cptrötta båda två men lyckades klämma i oss två filmer och en chipspåse. Factory girl och mean girls, tjejkväll med tjejfilmer is the shit! Jes tog bussen hem vid halv tolv. När hon gick ble jag pigg och slockande först vid halv tre.

Imorse ringde klockan kvart i nio. Papi körde mig till jobbet och sen var de dags att sätta ut hela uteserveringen. Det gick faktsikt ritkigt bra idag och jag fick en ny arbetskompanjon. Skitsöt tjej! Så nu blir de ball att jobba :D
Papi kom även på en lunch på jobbet, fint.

slutade vid halv sex o tog bussen hem.
Nu blir det chopsemat :) puss

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Hur tror du det går för Perrelli ikväll då? =)

2008-05-24 @ 19:22:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: jes

du slocknade inte ensam iaf :)

2008-05-26 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0