AHHHHHHHHHHHHHHH

Jag har seriöst damp nu. Eller inte adhd men jag har fått fnatt. Är glad och galen. Kom fram till den orimmligaste saken i skolan idag med Cia och Chickan. Vi började prata om helgen och kom in på sensation white, årets händelse i dk. Cia hade fårr tjing på en biljett men ville inte åka som ensam tjej. Jag visste att min kompis hade en biljett över så fick tag på honom och han sa att jag skulle ringa en annan. Den andra killen hade två biljetter. Till mig och Chickan! AHHHHHH jag ska dit. Vissa har väntat ett halvår. Jag kommer på det två dagar innan. Men bättre sent än aldrig ?

Idag var det lite sovmorgong, de va najs. Imorron blir jag körd till skolan = kan sova 20 minuter längre. De e najs! Sen har vi expo hela dagen, ska gå på mässa, de e soft. Sen får kvällen bjuda på vad den vill för jag kommer vara nöjd med lördagen!

Kom nyss hem från en myskväll hos sofie, riktigt gott att träffa gamlingarna igen. Innan det var jag och mami på svågertorp och köpte nya gymkläder, brukar gå i ginatricot tights och en av pappas gamla rugbytröjor.. Lämnade in min mobil, blä massa nummer försvann så hör gärna av er med dom! Sen blev det mat på food court.


trailer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0