blatte vs. invandrare

Busringning på G.

Dolt nummer men jag svarade ändå.
"hej är detta anna?
"Ja de e de, vem e detta?"
"ja de e Antonio. Vem är du och varför har jag ditt nummer?"
"ja inte vet jag jag känner ingen antonio så jag vet inte vart du fått det ifrån"
"ja men vi måste träffats ju!"
"nej jag har aldrig träffat någon antonio?"
"Men vad fattar du inte ska jag knulla upp dig eller ta bort mitt nummer?!"
"ja du kan ju ta bort mitt nummer direkt!"
"Haha ska vi snuska lite?"
"ne min "pojkvän" skulle nog inte tycke om det."
"du jag skulle kunna göra allt det sin pojkvän gör på fem år på en kväll!"
"Jaha men ja kanske gillar att dra ut på de under fem år"
 "jajajaj jag bara flippa jag heter Haidor!"

Klick.

Jag är inte rasist absolut inte, jag är blatteist. Blatte för mig är ett beteénde som vissa invandrare har. Det är som snobb, bara för man är rik är man inte snobb. Bara för att man är invandrare är man ju inte blatte?

Men att få ett samtal där folk frågar om dom ska knulla upp en? snälla. För mig är det en blatte, tyckt och säg vad ni vill men jag kommer alltid tycka så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0