flygplan?

Hoho kvart i ett och jag är pigg damn. Slapp vänta till tio, fredrik kom hit vid halv nio för hans träning var inställd woho! En hel del snack, har inte setts sen i sommras, film: Fantastic four och dubbelavsnitt av scrubs! En helkväll. Dom var sommarkvällarna längre, kunde sitta uppe till åtta på morronen och kolla vänner, remember?

Skickade ut honom för jag tyckte de va dags att sova. Och nu är jag inte trött?

Blöblöblöblöblö.

Klassfesten ligger i farosonen, Qims päron ska inte till sthlm, KRIS! fis..

Imorron blir det partyparty outside.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: han som alltid vinner på tic-a-tac-poker

haha, sdu slängde ut mig, schysst :D



snart är det lov och då är det lååånga nätter som gäller :)



pussssssssss

2008-11-25 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0