Give me one reason to stay here or I'll turn back around



hahaha hittade denna igår, stackars hund. Den ser faktiskt förjävligut och jag är ändå en person som har svårt att säga att hundar är fula. Men denna!

Dagen ahr varit lugn. Pallade aldrig ta mig in till stan eftersom det regnade. Men fixar det imorron. Kan ju lika bra ringa istället. Har inte haft mycket ork idag heller. Måste börja gå och lägga mig tidigare :(.

Det blev två satc avsnitt med mamma, ett handlade om blowjobs ett om trekanter. Fin mor och dotter serie.

Nu har jag precis duschat och tänkte se om jag hittar Sandor/Ida, såg aldrig den filmen när den kom. Men har dock läst boken kanske tio gånger. Annars blir de nått gossip avsnitt innan jag deckar. Vilket jag borde göra nunu!

Ja imorron går jag till två det är lite mer okej.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0