go morron go morron go morron!

Sista lördaegn i november, jag känner lite hur paniken stiger faktiskt. En månad kvar av året, detta bästa året är snart slut. Damn..

Sitter i min säng men blött hår efter en lång dusch och pillar av mitt rosa nagellack. Om 20 minuter ska jag på ansiktsbehandling sen får ja se om det bli vernissage före eller eften stan. Mamma får bestämma där, lite.

Ska titta på julklappar till mig själv, mina föräldrar har inte den fantasin tydligen. Efter 17 år borde dom inse att jag vill ha typ skor?

Ska iallafall in och kolla på en fuskpälsjackis, ska låta vararna leva livet, men den på H&M va ju såklart slut så får la kolla på några andra ställen. Ikväll blir de då party hos chickans ex-boyfriend. Det är långt borta och jag hittar inte dit, inte hem heller för den delen. Men de löser sig alltid.

"I just to call, you're my bitch" - låten som spelas just nu, kommer få de på huvet hela dagen, tack.

Nu åste ja föna hååret innan ja ska iväg och få porerna tömmda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0