godnatt

dagens ungdom, sho. Fyra packade fjortisar varav en spyr. En man i 50-åråldern (har varit på julfest med tanke på slipsen med snögubbe och snöflingor på) satt på en av sätena i barnvagnsurymmet. Han satt och vinglade samtidigt som han snarkade. jag lyckades ställa mig på ett led av blåa jackor med fuuuur. Tre likadana jackor irad, tre i rad woho!

Det är kul att åka buss på natten när man är sober, man lägger märke till de sjukaste saker då. De e rolet.

dagen var lång och intensiv, kvällens utgång byttes ut mot en lugn kväll hos carro med sommargänget. jag amanda carro sara och vicy, mysigt tjejer! Imorron blir det först ansiktsbehandling (har en riktigt viting på hakan just so you know) sen stan med sara sen avslutar jag eftermiddagen med farmors vernissage. Fintfint. Kvällen bjuder på fescht.

Nu ska jag sova (läs: kolla gossip till fem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0