h-h-helG!

Ahhhhh så nu slappnar jag av, hela min kropp ligger utdöd i min säng nu. Snart ska den upp och jobba igen, köra movesen och skaka rumpan lite.  Det blir utgång ikväll till crown med carro , tina och diverse folk. Innan blir det lilla torg med Olof & co.

Ett lass med köttbullar och makaroner ( inga snoppar idag inte ) åkte ner innan jag gick ner hit. Duschen kallar och jag ger gensvar snart.

Ska in till stan imorron me la familia, kolla julklappar, pälsjacka (FUSK!) en hel jacka med vargar känns inte okej alls. Sen en sväng hem till Chickan , sjuklingen. Ska peppa henne lite sen hem till Qim där kvällen/natten fortsätter med alla di gamle!

ahh jag älskar mig helg! ska ge gensvar till duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0