happy b-day



GRAATTTIS! Nu är du äntligen 17 år, inte ett dugg klokare, dock alltid klokare än mig.
Du är min äldsta vän , min resevän genom spanien budapest thailand och england, min förebild inom skolan och alltid stått vid min sida.

Kan ju tacka våra pappor som lärde känna varandra genom rugbyn för typ 20 år sedan.

Ikväll firar vi med middag på mosaik med hela din släkt. Även om vi inte är släkt så räknas vår familj som en del av er.


sitter och har graf och ska börja med min folder, blöblöblö. Denna dagen har varit en sådan dag som varit onödig. Hela förmiddagen var bajs.
Slutar 16.20 idag, kommer få sluta lite tidigare I guess.

Ja ska ta och vara lite aktiv nu. LATOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0