He likes me for me

om ett dygn står vi inne på sensation white (förhoppningsvis)! Ahh kommer vara gaalet. jag hoppas bara allting går smidigt från början. Vi ska va hos chickan, där jag för övrigt har tillbringat min kväll med guitarrhero vilket jag faktiskt suger på, och förfesta innan för festen. Vi blir körda av chickis pojkvän till bussarna som ska ta oss dit. Preparty på bussen vilket kommer bli vilt. Köa utanför parken en timme sen börjar insläppet. Sen ja resten får vi se. Men fyfasen vad jag kommer leva livet.

Fredagskväll med "chillning" på menyn. En kväll hos chickis ed som sagt guitarrhero. jag var ändå okej på nivån Easy men sen gick det inte mer, blev avkastad av scenen haha. Satt och planerade och skvallrade om liven vi lever. Tog bussen hem 01.41 och bytte till gustav, gick på bussen och gick bak. Insåg att någon hade spytt för hela bussen luktade verkligen SPYA! Så jag gick fram igen.

Kommer hem vid halv två och går in och tänder i hallen, låser dörren och tar av mig skorna och vänder mig om. Där ligger pappa på golvet och jag blev LIVRÄDD! Där låg han och filosoferade mitt i natten, så jag och nike la oss bredivd så låg vi och pratade om kvällen, nya jobbet, morgondagen, körkortet och en del annat.

Ska ut på vägarna imorron igen!

Kommentarer
Postat av: väggmålarN

aja lillevän tänk efter lite nu, om du tog bussen 01.41 så är det tjugo i 2. då kan du inte vara hemma halv 2, snarare halv tre :)

2008-11-15 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0