hela vägen i för små platåskor.

måndag, ny vecka, fan. Jag vill ha ledighet, är så sinnes skoltrött så de finns inte. Var på utvecklingssamtal idag ju. Visst mina betyg är bra, jag sköter mig bra. Men idag gick jag loss och sa exakt som jag tyckte och tänkte, bara negativt blev det? Skolan har sunkat ner sig, slöat efter, tempot är på botten och eleverna kissar snart i hörnen. Vad gjorde då min kära mentor åt alla klagomål jag hade. Jo hon sa "jag ska se hur långt jag kan gå med det". NEJ du ska gå hela vägen upp i för små platåskor!

vredesutbrott är okej ibland.

Efter invalidsamtalet körde vi hem och jag tog en timmes promenad med Wilma i det sköna svenska vädret. Stod och kastade boll i 45 minuter sen gick vi tillbaka på en kvart. .

La mig i soffan och genomgick min vanliga procedur. Sova i soffan en stund. Lagom tills maten var klar vaknade jag och intog kycklingen. Nu kommer Annika hit och ska berätta om sin bedrövliga helg medans jag ska beätta om min fantastiska.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0