helgen innan kaoset

Nu e de fanta mig snart första advent, på söndag. Så sinnes. Det har gått tio månader sedan jag och felica låg och stekte på thailands stränder. Dystert, om man tänker på var man får fira julhelgen i år. Visserligen att fira nyår i ett flyplan över vitryssland i joggingbrallos och smirnoff ice på burk, ( ni som samkat de på flygplan vet att dom smakat kattpiss), kanske inte är det roligaste. Men två veckor i sol och underbar miljö slår det mesta ahhhhhhhhhhhh.

Slutbabblat om det. Måste öka takten lite nu.

Idag går jag till fyra, ska bli klar med julutställningen. Kameran åker med, om det finns några laddade batterier vill säga. Vilket jag hoppas att det finns!

Solong <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0