honey palemo - en citrusfruskt

Den är stor som en fotboll och ljusgrön utanpå, innuti är den ljusgul och hård. En Palemo. Exotisk fettograpefrukt? Men den var fullprppad med C-vitamin och inte äcklig ju. Try it, säkert smarri som frulle.

Varit igång sedan sju imorse och fick inte mer än tre timmars sömn inatt. Har fortfarande inte hunnit med duschen och pluggandet, så de blir sänggång runt tolv idag med. Men rett okej eftersom jag börjar 09.40 imorron.

Öppet hus på skolan idag ju. Slutade skolan två och då drog jag och amanda en rövare i stan, köpte nötter och vandrade runt lite på trianglen. Åkte hem till Wilma och myste med henne i soffan till fem då mammi hämtade mig och vi körde inom BK för en dubbel whopper meal innan vi åkte till skolan. Tog saken i mina händer och fixade skyltfönstret med julutställningen fram tills klockan 8. Kom på att mitt busskort bara håller till 20.00 så ringde mami och tyckte hon kunde hämta mig, vilket hon gjorde. Tack mamilove! hade varit lite kallt att gå kanske..

Ska in i duschen nu sen avnjuta mina nötter och läsa english.

pussis



Vi gör nått liknande, inte alls som detta egentligen. Men jul och gosedjur finns med i vårt också!


Kommentarer
Postat av: EN SVÄRMORSDRÖM

Haha gott va det, men lite för kallt:P Det är så mysigt med julpyssel

2008-11-26 @ 22:58:53
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

fint!! Håller med om att dom två var finast :D eller...äsch jag gillar ju alla D:

2008-11-26 @ 23:26:54
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0