i ett iskallt ikealand

nu ligger jag vaken klockan ett trots att jag är riktigt trött?
Har visserligen sovit rätt mycket idag men ändå. Har bäddat nytt, jag brukar somna direkt med nya lakan. Men nu är det för varmt på rummet. Mina läppar är torra och gör ont också..

Imorron ärre öppet hus på skolan så ska vara kvar till 20.00. Ska hinna gå ut en promenad med Wilma sen tillbaka till skolan igen, lönt.


Nått nytt : dagens sko? Istället för dagens låt, ord, outfit. Kan ju bli rolet.
dessa kommer från Steve madden kostar ca 1600 :-
Flipp eller flopp?

Kommentarer
Postat av: Tex från vidalia

Hela denna jävla bloggen står på ett bäverbo. du borde ta hyra. Inget illa menat, men du är ju så jävla lurad.

2008-12-02 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0