I like you alot lot think you're really hot hot

tjaråå! E nu klar med min läxa känns sinnes skönt. Ingen börda på axlarna längre, just nu. Fortfarande för trött för att träna. En skål med glass lockar mer faktiskt. En skål med glass framför sex and the city avsnitt med mami får det bli.

Fick några pics från tt i lördes.

Annika som katt (?) får inte ihop kaninöronen med det. jagdäremot är kisekatt.


jag sminkar till piraten


Det vilda inom annika kom fram, från min sida kom pistolen fram.


Det blev danstävling mellan mig och latte, jag vann!

Ska nu ägna kvällen åt satc och gossip och tycka synd om mig själv eftersom jag går så fattiga tider i skolan imorron.
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0