jag överlevde

Så nu har jag kommit hem igen. jag lever, pappa lever och bilen är hel. Det gick bra och motorstoppen går att räkna på en hand om man säger så, om man har en hand med många fingrar då...

Falukorver är i ugnen och det piper närsom nu. Sista kvällen med papi sen åker han tillbaka till ronneby och kommer inte hem nästa helg heller :(. BLÖ!

Maskeraden igår var bra. Förkrök här med annika, amanda, carro , patricia och lousie. Tog bussen till TT runt halv elva då folet redan var på gång där. Där fanns alltifrån guldlock&rödluvan till hockeymålvakter. Jag och amanda körde på katter. Svarta kläder och en kattmask. Min kamera var död så de kommer bilder när jag fått dom från andra. Danstävlingar, skratt, bål och nya människor. Sjukt bra kväll.

Nu har pappa tänt en brasa så dags att gå upp och käka förätt framför den. So long!

Kommentarer
Postat av: Sara

rödluvan måste ha varit så jävla snygg!

2008-11-02 @ 17:33:02
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0