laserdomekinglusch!

Jag kan ju bara säga att jag var grym på laserdom, helt enkelt bäst! Iallafall det första spelat, då kom jag faktiskt etta woho, Nikita röd 10 var jag för en timme.  Förövrigt vann vårt lag på sista runfan då vi slaktade dom gröna. Det var galet kul och kan ju säga att jag kommer komma dit fler gånger! Ett spel på 2 gånger 20 minuter kostar 100 kronor på helger och det räcker med 40 minuter.

Innan Laserdome blev det en lunch med Amanda på Pronto, Foccacia med parmaskinka och mozzarella.
Efter laserdome åkte jag och hämtade Wilma. Nike var sådär måttligt glad när kom hem med henne. Dom kommer väl inte så bra överens så att säga.

Annars har det inte hänt så mycket speciellt i mitt liv idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0