life is to short to make troubles out of small things

Monday..
Dagen har ju varit lätt så ska inte klaga men morgondagen suger, dagen efter den med. har helt plötsligt fått massa saker som måste göras i skolan. Jag har nada studieteknik så får väl se hur det går. Halsen gör ont på morgnarna, kanske håller på att bli sjukling? Har varit ute en del i snön så mabye. Va ute och busade med Wilma och nike en timme idag. Mommy va med också, mys.

Kan ju inte påstå att jag är utvilad efter helgen precis, men ska inte klaga eftersom jag har haft en underbar helg! mjau.
Somnade i soffan innan, som vanligt. Jag som skulle sluta med det och sova på nätterna istället.

igår blidde de film hos jesper, skulle se batman men den krånglade så de blev typ, street kings. Batman next time är det lovat! Riktigt halt när vi skulle till bussen en del halkningar men vi överlevde. Skulle även ha övningskört igår, de va ju abra att fetglömma. Om man inte ville tjuvstarta på halkan, vilket jag itne ville :).

Ska ta tag i mitt liv, snart och börja läsa den där engelska boken..

Det firar vi med en låt.



och ett klipp så man blir lite happyface!
För att hylla Limhamn INTE ESLÖV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0