livet leker

Vill ni läsa om londontrippen får ni ta de på mammas blogg, CillaM, jag har varken ork eller minne att skriva ner allt.

En liten recension om veckan kommer här.

Kom hem från lodnon vid halv tolv på tisdagnatten så blev stupande i säng och sov ut till halv tre. Onsdagen gick åt till maskerad hos josefina. Medianer, vin och dans.
Jag var nörd!




Det blev övernattning i soffan eftersom bussnarna slutade gå tidigt. Vaknade vid tolv av att carro ringer och frågar efter sin pistol, hon var secret agent under kvällen. Så hon pch miranda kom till josefina där det blev frulle sedan stan för carro, mirre och mig. Fika på espresso house. Chefen från hansa leksaker ringer och vill träffa mig så jag går dit och svarar på lite frågor. Kanske har jobb klirrat till december nu!

Kvällen blev lugn med film här. Sällskapet blev annika amanda och sara. Grisfilm och popcorn tackar. Amanda sov över och vi vaknade runt elva. jag gjorde inte mycket nytta under gårdagen. Annika tvingade med mig på ännu en maskerad där jag agerade cowboy. Förkrök hos annika i bunkeflo med sjuka bilder (kommer sen). Blev tidigt hem då nattens riddare kom förbi med min cykel.

Vaknade två idag?! skulle egentligen ha övningskört för första gången men får vänta tills imorron helt enkelt.

Ikväll blir det maskerad igen, 3 gången gilt! Förkröka här med annika, patricia och hennes kompis. Sen bussen till bunkeflo där vi ska supa alla under borden.

Nu blirre köttbullar med makaroner. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0