look into my eyes man!

Nu har dom gått, time too gå to bed. Snart iallafall.
Vi klämmde 11 avsnitt, varje avsnitt är 20 minuter = 220 minuter = 3.6 timmar. I sträck! But it was good. Till en början var det endas jag och annki som kom vid halv åtta. halv tio kom kattkatt och såg ett avsnitt innan hon somnade i soffan, som vanliga hihi. Det blev mycket girltalk, väldigt mycket. Chips & dippa och chillinötter åkte fram så som de ska vara en chillkväll.

Men imorron får det nog bli något mer livat.Ska först på ansikstbehandlingen klockan 12.00 som är klar vid 13.00. Vidare till Willy:s för att handla mat till mig och jessica som ska äta romantisk middag. Kvällen får bjuda på vad som helst. Men gärna party!

Ska bege mig neråt till min säng och glo ett gossip avsnitt innan jag somnar.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0