love lockdown

Finanina var sjuk idag så det blidde bara jag och amanda idag, inte så bara för den delen!
En snabbvisit på Åhléns för att flylla på amandas sminkföråd sen vidare genom skitvädret.
Vi sket i fika och tog middag på jensens istället, stammisar?

Satt där en timme sen gick vi upp mot tringlen, stötte på sara och vicy på vägen så slog det blev en stunds snack sen vidare till tasty house där jag och amanda hittat vårt nya överlevnadsgodis. Nötter i alla färger, former och smaker. Billigt var det också. Kan ju göra lite smygreklam genom att säga att dom säljer tiopack snickers för 29 kronor, stiora harivopåsar för 10 kronor, 3 twix för tio kronor, en stor ask med geisha för 29 kronor. Gott folk julen är räddad här finna klapparna alla älskar!





Tog bussen hem och gjorde mami sällskap i soffan framför packat och klart. Kolla in Burning man festivalen på nätet, sjukt! var duktig och gjorde mina läxor när det var klart. Så nu har jag två avsnitt gossip, rostad majs och nötmix framför mig. Gott liv folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0