ohmy!

Senastion white blev sensation! Även om 1000 kronor spenderades på en kväll var de värt det till max. Kommer aldrig glömma den kvällen. Vill tacka Chickan som gjorde kvällen oförglömlig med mig.

ska dra lite kort hur det var. Jag kom hem till Chickan halv tre där hon satt med fet huvudvärk. Jag gjorde mitt bästa för att få henne pepp och lyckades. Vi satte på youtube med musik som man bara kan bli pepp till. Vita kläder åkte fram och vi började göra oss iordning med varsin cider i handen för att komma in i mooodet. Tio över fyra blev vi körda till centralen för att växla pengar (som jag glömde i bussen sen eftersom vi skulle ha kvar våra jackor där) och sen ta preparty bussen till parken. Klockan fem satt vi med varsin ny cider, väldigt nöjda på bussen. Träffade ett gäng killar som vi gjorde sällskap med längst bak i bussen och även till en början inne på parken. Var framme vid sensation vid sex kanske sen var det kö till halv sju. Rakt in på dansgolvet som var STORT! Där det bara var en sak som gällde, shakea loss för kung och fosterland. I 8 timmar dansade vi och mötte jespe & co, nattens riddare fast han var lite bitter.

Kvällen blev natt och natten blev underbar. Klockan 20 över tre sprang vi till bussen som redan hade börjat köra så fick stoppa den och hoppa på. längst bak i bussen hittade vi våra jackor och nyfunna kompisar. Va på centralen runt fyra och blev hämtad&hemkörd av chickans pojkvän. Stupade i säng på mindre än en minut.







ja resten av bilderna finns på facebooooook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0