ojojoj stora saker på G

jag är döstressad! Sitter och slevar i mig en skål med filmjölk och k-speciell. kom nyss från stan och ska tillbaka om en kvart, ska hinna byta och och fixa ansikte innan.

jag tog tag i saken med leksaksaffären nu efter skolan, chefen frågade om jag var upptagen med annat ikväll, vilket jag inte är. Så nu ikväll ska jag stå och slå in paket från 18.00-21.00 på hansa leksaker. Min karriär som paketinslagare börjar här och nu!

Måste bege mig mot garderoben nu ,up-date later

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja det ska bli dökul :D fast jag är lite nervös inför flygresan förstås......:S men det ska nog gå bra!

Haft en fin dag sweetie? :*

2008-11-27 @ 17:22:24
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: de va ju ganska tufft ;) hihi



Men de är ju ett rätt skönt jobb att slå in paket skulle jag tro :p

2008-11-27 @ 22:34:13
URL: http://hce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0