övningsköra mera!

hoho har nu kört i trafiken! Fick lite panik vid ett stopljus så det resulterade i motorstopp, great! Men det är ju lite nervigt när man kör andra gången och kommer ut i trafiken! Annars gick de bra, uppe i fyrans växel och de gick galant. Det går framåt iallafall.

Vaknade kvart i tolv idag av att papi ringde och bad mig öppna dörren. Dom skulle va hemma 1 och hade ju verkligen inte plockat undan från igår, inte bra. En snabbisdammsugning medans dom va ute med hunden så blev dom glada igen.

Ikväll blir det nog mys med amanda, som varit mitt ute i ingenstand i en stuga hela helgen.
Friluftsdag imorron med skolan. Vanliga skolor går promenader i bokskogen, brännboll på sibbarp eller en bussresa till något museéum. Vi ska på laserdome! har inte varit där sen jag gick i sexan typ. Man blir lökig som en katt med det är ball.

Ska även ha wilma imorron på morronen. Fixat tid för att plocka brynen. Blev på Make up store istället. Torsdag 15.30.

mamma ropar på mig nu, tjaa!


jag imorron höhö

Kommentarer
Postat av: Debela

Fin header du har.. kram

2008-11-09 @ 18:32:06
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Diana

TACK för rösten på årets blogg! Vill du få fler röster på din blogg? Tips; skriv ett inlägg och uppmana dina läsare att rösta på dig! Fortätt nominera bloggar, det är 6 dagar kvar! =) Läs gärna mitt nya inlägg! =) Kram

2008-11-10 @ 15:04:02
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0